برای فعالیت هرچه بهتر وبلاگ، حتماً بر روی یکی از بنرهای تبلیغاتی فوق کلیک کنید
آموزش جامع واریز و برداشت به وسیله FP در Uinvest
کسب درآمد از اینترنت تضمینی و امتحان شده
روش های 100% تضمینی و امتحان شده برای پولدار شدن از اینترنت

با سلام به همه دوستان و اعضای سایت IranPool :

مدت زیادی از خبر تعلیق یکی از بانک های معتبر اینترنتی به نام  لیبرتی رزرو نمی گذرد و این خبر موجب شده تا کمی نگرانی در مورد سایت هایی که از این درگاه استفاده می کنند به وجود آید. از جمله این سایت ها یواینوست بود که بلافاصله به این خبر واکنش نشان داد و طی اطلاعیه ای اعلام کرد که این خبر هیچ تاثیری در فعالیت های سایت نخواد گذاشت زیرا درگاه اصلیه سایت Financial Partner یا به اختصار FP می باشد.

 

طی این مدت تلاش زیادی کردیم که این امکان را فراهم بیاوریم تا کاربران ایرانی هم با فراق بال بتوانند از این درگاه استفاده کننید و طبق رایزنی های انجام شده با مدیران یواینوست توانستیم اجازه کار با درگاه های ایرانی را بگیریم.دوستان من از این پس می توانند به راحتی و بدون واسطه لیبرتی از طریق درگاه های بانکی ایران حساب  خود را در یواینوست شارژ نمایند.

قبل از استفاده از این قابلیت حتما  آموزش کامل استفاده از FP را مطالعه فرمایید تا بدون هیچ مشکلی بتوانبد دریافت و برداشت کنید.

Financial Partner – چیست؟ این سایت از بین اعضای بالا رتبه و قابل اعتماد خود دعوت به همکاری می نماید که در عمل پرداخت و دریافت پول به کاربران سایت کمک کنند. به این صورت که کاربران می توانند بدون اینکه منتظر پردازش درخواست برداشتتشان از طریق سایت و دریافت آن که می تواند تا حدود ۲ روز طول بکشد و مخصوصا که در حال حاضر با بسته شدن بانک Liberty Reserve عمل دریافت مستقیم از سایت ، غیرممکن شده است ،درخواست برداشتشان را به یکی از همکاران معاملات ارزی سایت بدهند و بلافاصله مبلغ مورد نظر خود را در حساب بانکی مورد نظر دریافت کنند.

- آموزش استفاده از قسمت Financial Partner برای واریز پول به حساب در سایت :

ابتدا روی قسمت Money Management  کلیک کنید تا به قسمت Add Funds بروید :

 و در پایین صفحه لیست همکاران ایرانی معاملات ارزی سایت را می بینید. سپس روی گزینهOther  کلیک کنید تا لیست سایر بانک هایی که در اختیارتان هست را مشاهده کنید :

با باز کردن این قسمت ، عنوان “بانک های ایران Iranian Banks” را مشاهده می کنید که برای استفاده از انواع حساب های بانکی داخل کشور است. در سمت راست این عنوان، گزینه Add را کلیک کنید :

به این صورت کادر Adding Funds باز می شود که در پایین آن ، در قسمت Request Sum  میزان مبلغی را که می خواهید واریز کنید و همچنین در قسمت UInvest PIN  هم رمز ۵ رقمی که در هنگام ثبت نام وارد کردید را وارد کنید :

با وارد شدن به قسمت Working Board  و در قسمت مشخص شده در پایین صفحه جهت گرفتن شماره حساب و جزئیات پرداخت با همکار معاملات ارزی صحبت می کنید :

بعد از واریز وجه مورد نظر به حساب همکار معاملات ارزی ، با این صفحه مواجه می شوید که برای ادامه ، باید یک عکس از صفحه پرداخت بانکی تان تهیه کنید (اگر بلد نیستید میتوانید از این آموزش استفاده کنید) و روی دکمه  Choose File کلیک کنید و فایل عکس را انتخاب و OK  را بزنید و همچنین در مرحله بعدی روی گزینه Money Sent  کلیک کنید :

سپس از منوی سمت چپ سایت ، در زیر قسمت Money Management  بر روی My Exchanges  کلیک می کنید :

در این قسمت لیست همه تبادلات خود را می بینید. در سمت راست آخرین تبادل که با یوزر Sylar صورت گرفته ، روی گزینه Feedback کلیک کنید :

در این کادر نظر خودتان را نسبت به روند کلی عمل واریز بیان کنید و روی دکمه Confirm کلیک کنید :

- آموزش استفاده از قسمت Financial Partner برای برداشت پول از سایت :

برای برداشت پول از سایت هم همین مراحل رو با کمی تغییر طی می کنیم. ابتدا از منوی سمت چپ سایت در زیر قسمت Money Management  روی گزینه Withdraw  کلیک کنید و همونطور که تو مرحله دوم انجام دادیم ، روی  Other و بعد  روی گزینه Add در سمت راست عنوان “بانک های ایران Iranian Banks” کلیک کنید. باز هم مثل مراحل قبلی میزان پول درخواستی را مشخص می کنید. بعد از مرحله گفت و گو با همکار و واریز شدن مبلغ درخواستی شما، در صفحه زیر که نشان دهنده عکس صفحه پرداختی ما به شماست روی گزینه Confirm کلیک کنید :

بعد از این مرحله هم مثل قبل ، در بخش My Exchanges روی گزینه Feedback  مربوط به آخرین تبادل کلیک کنید و نظر خود را ثبت کنید.

به همین راحتی شما می توانید به راحتی تبادلات مالی خود را در یواینوست مدیریت کنید.

برای اطلاع از موجودی و تبادلات مالی حتما  هماهنگی های قبلی را انجام دهید.

امیدوارم که این آموزش برای شما دوستان عزیز مورد استفاده قرار گرفته باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:آموزش جامع واریز و برداشت به وسیله FP در Uinvest,
ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 165757
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس
(بهترین لینک باکس)